Публикувано на

Къде пазарува вашият идеален клиент и как изградите връзка с него?

Това може да бъде ефективна маркетингова стратегия за вашия онлайн магазин, ако:

  • искате да увеличите процента на конверсия при съществуващите клиенти
  • желаете клиентите да се връщат отново на уебсайта ви и да пазаруват отново след първа покупка
  • в рецензиите се представяте средно до под средното ниво
  • искате да надминете очакванията на клиентите
  • искате да получите възнаграждение от нас и по този начин да си намалите разходите за изпращане на пратки

 

3 пъти повече клиенти ще видят вашата оферта

Кога за последен път нарочно отворихте бюлетин на друга компания или марка? Колко получихте във входящата си поща само през последната седмица? Какъв процент от тях незабавно попаднаха в спама или кошчето? Защо мислите, че вашите клиенти постъпват по различен начин?

Предимството на вложените рекламни материали в пратки е, че клиентът няма шанс да ги пренебрегне. Нямате това предимство с имейл бюлетина. Ваучерът е вашият печатен бюлетин, който има 3-4 пъти повече читатели от бюлетина, изпратен на вашата електронна поща.

Blog_inside_Inserts_all_210609

 

Основни предимства

  • Възможност да представите своя бизнес – предимство пред конкурентите, оферта, специални промоции.
  • Ако дадете на клиента добавена стойност под формата на ваучер за отстъпка, има голям шанс той да пазарува при вас отново.
  • Изграждате лоялност у клиентите – по този начин им благодарите за покупката и изграждате по-лична комуникация с тях.
  • За всеки вложен рекламен материали във ваши пратки ще получите възнаграждение от нас. По този начин можете да намалите разходите си за доставка.

 

Как работи?

Вие определяте целите на кампанията и целевата група, която искате да достигнете. Доставяме рекламните материали на партньори за доставка и контролираме мрежата за разпространение. След това онлайн магазините влагат рекламните материали в своите пакети.

Имате въпроси? Не се колебайте да се свържете с нас