Публикувано на

След Коледа обаче идват Януари и Февруари и с тези два месеца идва доста по-малко активност.

Клиентите си дават почивка след пазаруването и всичко, което можете да направите, е да седнете и да се отпуснете. Но ако искате да поддържате бизнеса си на върха и искате да продължите да растете, няма начин да оставите 2 от 12 месеца да се изплъзнат.

Подготвили сме ви няколко полезни съвета как да избегнете спада на продажбите след топ сезона.

  1. Планирайте маркетинговите си дейности предварително

Бихте си помислили, че планирането за Януари и Февруари трябва да дойде след Черния петък и коледните разпродажби. Тук обаче мислите погрешно. Трябва да планирате предварително и да имате ясна стратегия за този период от годината. Какво искате да постигнете с вашата следколедна маркетингова стратегия? Искате ли да се отървете от излишните продукти? Или искате да увеличите продажбите през Януари и Февруари с определен процент?

Ако искате да изпълните някои от изброените предложения, може да създадете добра пакетна оферта.

  1. Защо да създадете добра пакетна оферта?

Знаете ли защо пакетните оферти работят като магия? Защото не само можете да премахнете ненужните вещи в склада, но предоставяте на клиентите си чудесна възможност да закупят няколко артикула на намалена цена. Пакетните оферти с ограничено време са фантастичен инструмент за създаване на FOMO сред вашите клиенти, като ги мотивирате да направят покупка, докато офертата е все още валидна.

Уверете се, че създавате оферти, на които вашите кленти трудно ще устоят.

Photo by pmv chamara on Unsplash

  1. Специална разпродажба

Всички знаем, че клиентите обичат отстъпките. Особено ако не се ограничават само за  празниците. Разпродажбите са отлична техника за премахване на излишните продукти, докато се възстановявате от спада в продажбите след празниците. Не се фокусирайте върху зимните продукти и разчистете малко място в склада си, докато печелите пари в иначе тихия период от годината.

  1. Пожънете и продайте вашето рекламно пространство

Замисляли ли сте се как вашият електронен магазин може да продаде своето рекламно пространство на други електронни магазини и услуги? Нека ви представим много силен инструмент за офлайн маркетинг, който ще ви донесе още приходи. Ако изпращате пратки, можете да съберете това рекламно пространство и да стимулирате втори поток от приходи, като го продадете. Благодарение на много лесния и бърз процес можете да станете партньор в мрежата PAKET PLUS и да започнете да генерирате друг поток от приходи.

Крос-продажби чрез купони не е нещо ново в маркетинга, но все пак не много онлайн магазини знаят, че могат да печелят пари от използването на рекламното пространство, което техните пратки предлагат. Вие вече плащате, за да изпратите пратката до вашия клиент, така че няма допълнителна такса за добавяне на вложките.

Нещо повече, може да не осъзнавате истинската сила и потенциал на пратките. Клиентът с желание е поръчал нещо от вас, дал ви е името и адреса си и на всичкото отгоре знаете, че ви вярва и комуникацията ви резонира с него. Това са данни, които повечето търговци биха платили големи суми, за да ги съберат и използват в маркетинговата си стратегия.

Уверете се, че знаете как да използвате рекламното пространство, което вече притежавате.

Ако искате да станете партньор в нашата мрежа и да използвате рекламното пространство, което вече имате, и да печелите пари от него, свържете се с нас чрез info@paketplus.bg

 

 

  1. Проучете конкуренцията си

Колко често проверявате конкуренцията си и проучвате какво правят, за да станат успешни? Предлагаме ви да си създадете навик да анализирате конкуренцията си и да преглеждате какви реклами, кампании и сътрудничество провеждат. Кои кампании изглежда работят и кои не са много успешни? Какви други дейности са включили в маркетинговата си стратегия, за да растат възможно най-много. Отделете време да проучите конкуренцията си, за да можете да печелите повече спестявайки време. В крайна сметка, защо да изобретявате колелото, ако някой друг може да ви вдъхнови чрез неговия пример ?

  1. Победете конкуренцията си, като използвате иновативни инструменти в онлайн и офлайн маркетинга

Всички знаем, че в  дигиталната ера, в която живеем, онлайн маркетингът е най-използваният от всяка компания. И то с пълно право. Социалните медии, имейл маркетингът, PPC или сътрудничеството с влиятелни лица са чудесни начини да изградите информираност за марката и да помогнете  клиентите да ви намерят.

Но какво ще кажете да се уверите, че привличате не само фенове на вашите продукти, но и клиенти с реална покупателна способност? Опитайте комбинация от две от нашите услуги – PAKET PLUS купони и нашата търсачка за кодове на ваучери и отстъпки Kuplio.bg. С тези два продукта ще достигнете до онлайн купувачите чрез два мощни канала. И знаете ли коя е най-добрата новина за това? С нашите маркетингови услуги ще се свържете с хора, които действително купуват от онлайн магазини или са в активно търсене на отстъпка за артикул, който планират да закупят.

 

Надяваме се, че тези съвети ще ви помогнат със стратегията за следпразничния сезон и продажбите ви няма да спаднат и да се забавят, а ще бъдат високи и многобройни.

Ако искате да научите как купоните в пратки  могат да помогнат на вашия бизнес да се разрасне и да преодолее трудните периоди от годината, свържете се с нашия екип и резервирайте кратък разговор.