Публикувано на

Какво ще стане, ако ви кажем, че можете да достигнете до милиони онлайн купувачи със силна покупателна способност с мощен офлайн маркетингов инструмент – вмъкване на купони/вложки в пакети?

Нека разгледаме по-подробно данните от кампанията на един от нашите клиенти, използвайки ваучери за отстъпка. Кампанията на Factcool се проведе в продължение на 6 седмици в Словакия, Чехия, Унгария, Полша и Румъния. По време на тази брандинг кампания реализирахме ваучери във формат DL и каталози с купони, които бяха вмъкнати в 1 900 000 милиона пакета, достигайки до онлайн купувачи с действителна покупателна способност и силно намерение за покупка.

С много прецизно сегментиране, което предлагаме на нашите клиенти, Factcool.com успя да достигне до жени на възраст 18-45 години, с интереси към красота и начин на живот, домакинство, семейство, медии и хоби, технологии. Техните настоящи и нови клиенти получиха ваучер за 10% отстъпка за всички артикули.

С тази 6-седмична кампания Factcool успя да спечели нови клиенти, да увеличи техните онлайн продажби, да укрепи пазарната си позиция и да увеличи лоялността на своите клиенти.

 

Factcool обаче не е единичен случай на успешна кампания. В скорошна кампания Vasco Electronics постигна 194% ROI от кампанията си с PAKET PLUS. Тяхната кампания се проведе на словашкия и чешкия пазар в продължение на 6 седмици, а ваучерите им за отстъпка бяха поставени в 200 000 пакета.

За 11 години на пазара си сътрудничихме с най-големите електронни магазини в региона на ЦИЕ като Tesco, Tescoma, Koku.bg, Phillips, Astratex, Answear, Notino, Ciela, Store, Framar, Mania, Zlatna Ribka и много други. Сред най-популярните продукти на тези известни марки са нашите DL ваучери, PAKET PLUS Envelope и PP Loyalty.

Нашият каталог с купони е популярен продукт сред по-малките електронни магазини, които искат да комуникират своята марка на над 80 000 клиенти на различни пазари с по-нисък бюджет.

Ако все още сте малко скептични относно силата на офлайн маркетинга, вижте тези числа от скорошно проучване за силата на печатните медии.

Вложките в пакет са чудесен рекламен инструмент, насочен към привличане на нови клиенти. Според текущи изследвания намерението за покупка е с 40% по-високо от печатни реклами, отколкото от дигитални. Хората са склонни да отделят повече време на печатни реклами и да ги прегледат по-концентрирано от колкото рекламите в дигиталното пространство. Въпреки че живеем в дигитална ера, печатните медии все още са третият най-мощен маркетингов инструмент.

В ПАКЕТ ПЛЮС вярваме, че силната маркетингова стратегия включва комбинация от различни маркетингови инструменти – офлайн и онлайн. Значимостта на дигиталния маркетинг е неоспорима, но трябва да помним, че офлайн маркетингът не е мъртъв и все още е мощен инструмент.