Публикувано на

Над 90% от ваучерите, отпечатани и изпратени от PAKET PLUS, предлагат отстъпка за клиента. И това има много причини.

Предлагането на отстъпки по време на офлайн маркетингова кампания може да бъде изключително полезно по няколко причини:

  1. Привлича нови клиенти: Отстъпките могат да подтикнат клиентите да направят първата си поръчка и да пробват вашия бранд.
  2. Повишава коефициента на конверсия: Направената на време кампания може да превърне потенциални клиенти в реални, като повиши коефициента ви на конверсия.
  3. Изгражда познаваемост на бранда: Промоционалните оферти привличат вниманието към вашия бранд, особено ако се рекламират правилно.
  4. Насърчава първите покупки: Положителният първоначален опит при покупка с намаление може да изгради лоялност и доверие у клиентите.
  5. Генерира незабавни продажби: Ваучерите могат да създадат усещане за краен срок. Това може да доведе до бързо увеличаване на обема на продажбите и приходите.

Но каква отстъпка трябва да предложите?

Вече има отговор на този въпрос. Според световни маркетингови проучвания това зависи от цената на стоките.

За да прилагате ефективно отстъпки, вземете предвид ценовия диапазон на продукта:

  • Ако продуктът струва повече от 100 лв, приложете отстъпка с фиксирана сума (например “20 лв отстъпка”).
  • Ако продуктът струва по-малко от 100 лв, приложете процентна отстъпка (напр. “20% отстъпка”).

Това правило важи и за почти всички валути. Например, ако цената на даден продукт е 150 лева, използвайте отстъпка от 30 лева вместо 20%.

*Изследване на Сандра Ваврик, CZOMAG PLUSZ

В казусите на PAKET PLUS открихме, че често първата покупка е по-малка от 100 лв, според офертата на нашите клиенти и средната пазарна кошница в страните от Централна Европа. В резултат на това препоръчваме на нашите клиенти да използват процентна отстъпка.

Ако имате нужда от съвет за вашия бизнес, за да започнете офлайн маркетингова кампания с ваучери с отстъпка, не се колебайте да се свържете с нас.