От гледна точна на потребителя вложените рекламни материали в пратки или списания са едни от най-ефективните форми на реклама. Потребителите ги приемат по-положително от рекламите по телевизията, радиото или всяка друга рекламна медия. Това е единствената офлайн медия, която достига до 100% от онлайн клиентите.
Предлагаме уникални концепции
1. Прецизно насочване към целевата група на клиента
Ще се насочим към потенциалните ви клиенти според дефинираната спецификация. Ще ви свържем с най-добрите онлайн магазини и издатели в повече от 20 държави в Европа.
Ще се насочим към потенциалните ви клиенти според дефинираната спецификация. Ще ви свържем с най-добрите онлайн магазини и издатели в повече от 20 държави в Европа.
2. Уникалността на офертата определя
Ние планираме оптималната форма на комуникация за вас. Ще ви помогнем да създадете перфектна рекламна вложка или ваучер за отстъпка и ще осигурим тяхното производство.
Ние планираме оптималната форма на комуникация за вас. Ще ви помогнем да създадете перфектна рекламна вложка или ваучер за отстъпка и ще осигурим тяхното производство.
3. Правилно планиране на кампанията
Ние гарантираме, че вашите рекламни материали ще бъдат доставени на точните потенциални клиенти в точното време.
Ние гарантираме, че вашите рекламни материали ще бъдат доставени на точните потенциални клиенти в точното време.
4. Оптимизираме всяка кампания
За всяка кампания се опитваме да намерим оптималното съотношение между цената и въздействие. Винаги зависи от вас дали ще се фокусираме върху оптимизиране на резултатите или върху възможно най-много привлечени клиенти.
За всяка кампания се опитваме да намерим оптималното съотношение между цената и въздействие. Винаги зависи от вас дали ще се фокусираме върху оптимизиране на резултатите или върху възможно най-много привлечени клиенти.
Влагането на рекламни материали е като лична консултация с препоръка
Нашите кампании работят
Личен контакт у дома
Контактът с рекламните материали все повече определя успеха на кампанията. Отварянето на пратка с бонуси под формата на ваучери за отстъпки или рекламна мостри ще зарадва всеки.
Получателят се чувства свободен да вземе решение
При тази форма на реклама клиентът не е под натиск, а се чувства свободен да реши.
100 % измерими кампании
Според зададения механизъм на кампанията ви са налице различни методи за оценка и измерване на конверсията и резултатите на кампанията ви. Офлайн кампаниите могат да се измерват онлайн.
85 %
от хората намират отпечатаните ваучери за отстъпки за полезни
42 %
от респондентите прочитат вложения рекламен материал и посещават сайта на рекламодателя
18 %
респондентите биха препоръчали офертата на приятели