Mania.bg е част от марката Mania - една от водещите франчайз вериги с десетки модерни OUTLET магазини за дрехи и дрехи втора употреба в България, Гърция и Румъния.

Клиентът

Целта

Регистрация на нови клиенти в електронния магазин
Увеличете печалбите от онлайн продажби
Информираност за онлайн магазина

Продукти

купон за отстъпка в сезонен каталог
DL ваучер

Услуги

Влагане на ваучери за отстъпки
Каталог с ваучери

Година

2023/2024

Детайлите са от значение

Ние си сътрудничихме с Mania онлайн магазин, за да създадем каталози със сезонни отстъпки въз основа на техния годишен план. Тази кампания е популярна поради своята достъпност, но въпреки това постига голям обем на разпространение. В резултат на това брандираните кампании и усилията за привличане на клиенти получават максимална печалба при минимални разходи.

Всеки купон (или страница в каталога) е проектиран в съответствие с основните принципи за ефективни ваучери:

  • Визуална привлекателност: Привеждане в съответствие със сезона, за да се гарантира, че целевата аудитория може лесно да се свърже с кампанията.
  • Подчертаване на отстъпки: включващи изпъкнали и ярки елементи на отстъпка.
  • Простота: Включително ясни и лесни за въвеждане кодове за уебсайта.

За да тестваме различни маркетингови стратегии, включихме както фиксирани отстъпки в лева, така и процентни отстъпки в купоните. Този подход позволи както на клиента, така и на нас да оценим ефективността на всеки тип оферта. В този случай фиксираните отстъпки от 10 или 15 лв. се представиха по-добре. Средният процент на реализация и в трите кампании е 1,26%.

Тези реализации доведоха до значителни печалби за клиента. През цялата 2023 г. 2,25% от общия оборот на Mania.bg е генериран от клиенти от кампанииите с Директен маркетинг.

Kampaň v číslach

над 3500
нови регистрации
32%
увеличение на клиентската база
2.25%
от общия оборот от кампании ваучери
1,26%
процент на реализация
Kampaň v číslach

Нови клиенти за онлайн бизнес

Въпреки че продажбите са ключов компонент на всяка маркетингова кампания, в този случай най-важният показател за успех са новите регистрации на уебсайта. Новият потребител проправя пътя за дългосрочни взаимоотношения. Дори ако първоначалната цена на придобиване е висока, тя може да бъде компенсирана от последващи покупки.

 

„Основната причина, поради която започнахме да работим заедно, беше необходимостта от разпознаваемост на марката, конкретно за нашия онлайн магазин. Mania е добре позната на българския пазар, но не и MANIA.BG. ПАКЕТПЛЮС се оказа точният партньор, който ни помогна да достигнем до подходящата целева аудитория – наш потенциален клиент, който пазарува онлайн, но не знае, че Мания има и онлайн магазин.“

 

За да привлечем клиенти към сайта, предложихме да използвате подаръчен ваучер DL формат, поставен в специален плик за клиенти – PP Envelop. Такива кампании на PAKETPLUS са ефективни и за активиране на програми за лоялност в уебсайтове. Плика с отстъпки, получен в пакет, се възприема като специален подарък, създаващ незабравимо unboxing изживяване. Това облагодетелства нашите мрежови партньори и същевременно увеличава желанието за използване на предлаганата отстъпка или продукт.

 

Според клиента тази кампания е довела до над 3500 регистрации, което означава нови клиенти. При общо разпространение от 60 000 вложки, процентът на реализация е 5,8%.

Клиентът заяви: „Имаме 32% увеличение на клиентската база за периода, в който имахме активен PP код за 4Q на 2023 г. в сравнение с предходния период.“

Този случай показва, че маркетинга с купони в пратки може да бъде ефективен източник за привличане на нови клиенти за вашия онлайн бизнес. Тъй като работим с аудитория, която споделя сходни интереси, но може все още да не е запозната с вашата марка или да не се доверява на нея, рекламните вложки служат като инструмент за отваряне на врати и за привличане на потенциални клиенти на вашия уебсайт.