Последните данни от компаниите показват, че работа едновременно върху привличането на трафик и стратегията за ефективност спомага за увеличаване на показателя ROAS (Return of Advertising Spend) с 31%. Бизнесите, които не са обърнали внимание на изграждането на доверие в бранда, са отбелязали спад на ROAS през годината, средно с 32%.
Маркетолозите и ръководителите на компании трябва да имат предвид тези данни при изграждането на стратегии и промоции, защото тази тенденця се очаква да продължи. В PAKET PLUS знаем за това отдавна. Можете да прочетете за индикаторите ROMI, които позволяват успешни печатни маркетингови кампании в нашето последно проучване с Möbelix.
5 основни предимства на купоните
Искаме да споделим с вас защо маркетингът с вмъкнати купони работи толкова добре:
1. Вашият купон няма да стигне до клиента в неудобно време или място. Купона ще пристигне в дома му заедно с пратката, която очаква с нетърпение. Така първото впечатление от вашето предложение създава положителни емоции.
2. Купоните повишават доверието във вашия бранд, тъй като клиентът ви възприема като партньор на онлайн магазина, откъдето вече е направил поръчка. Не е нужно да доказвате надежността си. Освен това, когато клиента отвори пратката си, няма да помисли, че вътре има излишна хартия, а ще види, че е купон който ще му послужи . С правилния дизайн, вашия бранд ще бъде лесно забелязан. Клиентите са по-сигурни да пазаруват от магазини, които познават.
3. Онлайн рекламата се превърна в познат инструмент на търсачките и онлайн магазините. Онлайн потребителите вече са се научили да игнорират досадно изкачащите реклами, бързо търсейки “хикса”, за да затворят прозореца. Това няма да се случи с DL формат купон. В повечето случаи купона ще остане за известно време на масичката за кафе. Но все пак, няма да остане незабелязан и клиента ще се върне към него.
4. Ниската цена на рекламата с вмъкнати купони в пратки позволява на малките компании да използват този тип маркетингова кампания. PAKET PLUS предлага ценови възможности, започващи от 0,02 лв. на 1 потенциален клиент в каталог с купони.
5. Офлайн се свързва с онлайн. Можете да използвате Insert Marketing, за да увеличите трафика към вашите онлайн магазини. В същото време може да проследите успешността на кампанията, благодарение на използването на QR кодове, уникални уеб URL адреси и разбира се заложения Промокод.
Искате ли и вие да създадете своя кампания? Свържете се и с радост ще ви съдействаме.