Публикувано на

Според последното изследване на Nest Commerce сочи, че опознаването на бранда повишава ефективността на ключови маркетингови кампании, насочени към увеличаване на продажбите.

Последните данни от компаниите показват, че работа едновременно върху привличането на трафик и стратегията за ефективност спомага за увеличаване на показателя ROAS (Return of Advertising Spend) с 31%. Бизнесите, които не са обърнали внимание на изграждането на доверие в бранда, са отбелязали спад на ROAS през годината, средно с 32%.

Маркетолозите и ръководителите на компании трябва да имат предвид тези данни при изграждането на стратегии и промоции, защото тази тенденця се очаква да продължи. В PAKET PLUS  знаем за това отдавна. Можете да прочетете за индикаторите ROMI, които позволяват успешни печатни маркетингови кампании в нашето последно проучване с Möbelix.

5 основни предимства на купоните

Искаме да споделим с вас защо маркетингът с вмъкнати купони работи толкова добре:

1.  Вашият купон няма да стигне до клиента в неудобно време или място. Купона ще пристигне в дома му заедно с пратката, която очаква с нетърпение. Така първото впечатление от вашето предложение създава положителни емоции.

2. Купоните повишават доверието във вашия бранд, тъй като клиентът ви възприема като партньор на онлайн магазина, откъдето вече е направил поръчка. Не е нужно да доказвате надежността си. Освен това, когато клиента отвори пратката си, няма да помисли, че вътре има излишна хартия, а ще види, че е купон който ще му послужи . С правилния дизайн, вашия бранд ще бъде лесно забелязан. Клиентите са по-сигурни да пазаруват от магазини, които познават.

3. Онлайн рекламата се превърна в познат инструмент на търсачките и онлайн магазините. Онлайн потребителите вече са се научили да игнорират досадно изкачащите реклами, бързо търсейки “хикса”, за да затворят прозореца. Това няма да се случи с DL формат купон. В повечето случаи купона ще остане за известно време на масичката за кафе. Но все пак, няма да остане незабелязан и клиента ще се върне към него.

4. Ниската цена на рекламата с вмъкнати купони в пратки позволява на малките компании да използват този тип маркетингова кампания. PAKET PLUS предлага ценови възможности, започващи от 0,02 лв. на 1 потенциален клиент в каталог с купони.

5. Офлайн се свързва с онлайн. Можете да използвате Insert Marketing, за да увеличите трафика към вашите онлайн магазини. В същото време може да проследите успешността на кампанията, благодарение на използването на QR кодове, уникални уеб URL адреси и разбира се заложения Промокод.

 

Искате ли и вие да създадете своя кампания? Свържете се и с радост ще ви съдействаме.