Това беше огромна конференция, на която повече от 900+ електронни магазина и 35+ изложители предоставиха на посетителите най-новата информация от света на електронната търговия.
Нашият унгарски екип имаше свой собствен щанд, където имаха възможността да разговарят с посетителите за най-новите ни решения в маркетинга на вложките. Експото в Унгария беше последвано от добре известното Reshoper Expo, проведено в изложбената зала Letňany в Прага.
Reshoper свързва два пазара, тъй като чешката и словашката общност за електронна търговия имат шанс да се срещнат на едно място. Ние сме редовни изложители на това страхотно събитие и тази година не беше по-различна.
Като продължение на Reshoper, ние присъствахме и на Affiliate Summit в Прага, организирана от една от партньорските мрежи – Vivnetworks. По време на това събитие издатели и рекламодатели имаха възможност да се срещнат и да комуникират.
Това беше страхотна възможност за нашия екип да се срещне лично с наши клиенти и да поговорим за нашите сътрудничества и как те могат да бъдат подобрени. Тъй като в момента работим на 6 пазара в региона на ЦИЕ, не можехме да пропуснем най-голямото изложение за електронна търговия в нашия регион – GpeC.
1200 участници дойдоха в Букурещ, Румъния, за да научат за новите тенденции в маркетинга, електронната търговия и да работят в мрежа. След миналата година, когато присъствахме на конференцията само онлайн, решихме да присъстваме лично и с нов изложбен щанд.
Последната спирка от нашето турне от конференции беше Digital4Sofia, организирана в София, България. Това беше по-малка конференция с около 250 участници, но тъй като България е страна, в която се разширихме наскоро, това е и пазар с голям потенциал.
Ето защо решихме да изложим нашата компания и да изградим по-силни връзки в общността. Общата тема на всички тези конференции, разбира се, беше AI и неговото въздействие върху електронната търговия.
Най-големите играчи в електронната търговия като Zalando вече използват 3D аватари с AI от известно време. В нашия регион обаче това е концепция, която все още е в началото и предлага невероятни предимства.
Безспорен факт е, че електронните магазини, които искат да имат по-високи реализации, трябва да разгледат концепцията за AI и автоматизацията. Благодарение на тези интересни решения електронните магазини могат да съкратят пътуването на клиента.
Ако вашият клиент няма достатъчно време, което да прекарва в разглеждане на вашата оферта, AI асистентът може да бъде само помощта, която може да ускори тяхното пътуване и процес на вземане на решения. Ако го допълвате с персонализиране на уебсайта си, предлагате интересно съдържание, включително снимки и видеоклипове, времето, прекарано във вашия електронен магазин, ще бъде по-дълго, което води до по-високи реализации. По-високите реализации означават ръст на вашия оборот и лоялност към марката.