Често срещан въпрос за много онлайн магазини е: “Как можем да измерим въздействието на нашите офлайн купони върху онлайн продажбите?”
Ето три ефективни метода за получаване на информация за активността на клиентите:
- QR кодове
Включете QR кодове, които се свързват с URL адреси със специфични UTM параметри. Като анализирате трафика от тези кодове, можете да определите източника на активност на потребителите. Този широко използван метод опростява проследяването на входящия трафик за маркетингови кампании на бранда.
- Промо кодове
Предложете специални оферти върху купоните в пратки, за да насърчите активността на клиентите. Проучванията показват, че клиентите възприемат такива оферти по-добре, което води до 2-3 пъти по-високи нива на конверсия. Експериментирайте с различни продукти, проценти отстъпка и уникални кодове, за да проследите точно ефективността на кампанията. Тези кодове могат да бъдат едни и същи за цялата кампания или уникални за всеки потребител.
- Лендинг страница
Създайте отделна страница за ваучерната кампания. Купона ще съдържа уникален URL адрес, водещ към теза страница, което ще ви помогне да проследите трафика и конверсиите от купона.
Бонус съвет! Включете купона като билет
За събития или откриване на нови магазини, използвайте офлайн маркетинга, за да разпространявате ваучери, които служат като билети или уникални купони за отстъпка. Това ви позволява да измервате броя на участниците, които са посетили събитието или са се възползвали от офертата, предоставяйки ценна информация за ефективността на вашия рекламен канал.
Ако искате да създадете с нас атрактивна кампания, ние сме само на един имейл разстояние.